torsdag 24. oktober 2013

Man lærer så lenge man har elever

Man lærer så lenge man har elever, er et kjent uttykk. For min del stemmer det. Som jeg har fortalt tidligere jobber jeg for tiden 20%, og akkurat nå har vi tema "Maten vår". Denne uka skal vi blant annet snakke om forskjellie fisker. Jeg laget et lite fiskekart med navn på de mest vanlige fiskene. Hadde jeg fått dette utdelt uten navn, så vet jeg sannelig meg ikke hvor mange jeg hadde greid å skrive navnet på....men etter å ha jobbet med dette så håper jeg jeg har lært litt :)

Jeg skal være en grei lærer, så først skal se på det bilde med navn på fiskene. Etterpå skal elevene få utdelt et ark der de må skrive navnene på fiskene selv.

Kanskje du vil bruke dette med barna dine? Du må gjerne kopiere bildene og printe dem ut :) Dersom du vil ha dem i større format, så bare send en epost eller noe, så kan jeg sende dem til deg.




En familie - En inntekt (c)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)