mandag 14. juli 2014

Kan jeg få oppskriften?

Vi ble invitert på middag til broren min og familien hans for en stund tilbake. Det gikk ikke lang tid før jeg spurte om jeg kunne få oppskriften på den deilige kyllingretten de serverte. De hadde gjort det samme da de hadde fått den servert hos noen venner tidligere. Jeg har siden servert denne retten til forskjellige venner, og alle spør om de kan få oppskriften. Så derfor vil jeg dele den her. En enkel og svært god middag!

Kylling med Mango Chutney




Du trenger:

650 g kylling
Kyllingkrydder
1/2 glass Mango Chutney
2 store ts curry paste
1 fedd hvitløk
1/3 l fløte

Dette gjør du:

Brun kylling m/krydder


Pisk fløte, ha i Mango-Chutney, Curry-Paste og finhakka hvitløk 
Vend det forsiktig inn i kremen
Ha kylling i langpanne, og ha krem-blandingen over
Stek på 200 grader i en 1/2 time


Serveres m/salat og ris


En familie - En inntekt (c)



3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk førr at du la ut oppskrifta på den her nydelige kyllingretten:-D den falt virkelig i smak og kommer til å bli laga ofte:-D. TUSEN TAKK:-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du likte den. Her er det suksess hver gang vi lager den :) Det er virkelig kjekt å ha en rett som jeg vet blir god hver gang :D

      Slett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)